Политика

Парите за медии в кампанията за ЕП нарастват с милион за седмица

Парите, които участниците в изборите за Европейския парламент (ЕП) са похарчили за медийно отразяване на кампанията им са близо 2.6 млн. лв. десет дни преди вота. Само за седмица те са нараснали с милион, показва наблюдението на Института за развитие на публична среда. В него са проследени договорите на партиите и независимите кандидати с 44 национални и регионални медии – 11 телевизии, 3 радиостанции, 16 вестника и 14 информационни сайта. Медиите са длъжни да ги публикуват на официалните си…

Източник: capital.bg

Свързани новини

Майчинските остават 380 лв.

Politic

До 10% скача цената на хляба?

Politic

Валери Симеонов иска всички кучета с намордници

Politic

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.