Политика

Парите за медии в кампанията за евровота у нас вече превишават 3 млн. лв.

Три дни преди изборите на 26 май партиите, коалициите и независимите кандидати за евродепутати имат договори с медии за 3.163 млн. лв. (без ДДС). БСП продължава да харчи най-много, но формацията на Веселин Марешки „Воля“ е изместила ГЕРБ от второто място. Това показва мониторингът на Института за развитие на публичната среда, резултатите от който са публикувани на сайта openparliament.net. По закон медиите, които отразяват предизборната кампания, трябва да публикуват сключените с различните…

Източник: capital.bg

Свързани новини

Станишев към лидерите от левицата: „Време е за европейско единство, а не за национален егоизъм. Пакетът “Мобилност” разделя Европа!“

Politic

Започва делото срещу лекаря от Пловдив, убил крадец

Politic

Кубрат Пулев внесе петиция в IBF за незабавен мач с Анди Руиз

Politic

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.