Политика

Парите за медии в кампанията за евровота у нас вече превишават 3 млн. лв.

Три дни преди изборите на 26 май партиите, коалициите и независимите кандидати за евродепутати имат договори с медии за 3.163 млн. лв. (без ДДС). БСП продължава да харчи най-много, но формацията на Веселин Марешки „Воля“ е изместила ГЕРБ от второто място. Това показва мониторингът на Института за развитие на публичната среда, резултатите от който са публикувани на сайта openparliament.net. По закон медиите, които отразяват предизборната кампания, трябва да публикуват сключените с различните…

Източник: capital.bg

Свързани новини

АБВ издига Калфин за водач на листата. Подкрепят Манолова за кмет

Politic

Антикорупционният фонд разобличи Рашидов и Цачева за цената на имотите им /документи/

Politic

Горанов: Няма да има повече оставки в НАП. Имаме пари за глобата

Politic

Публикувай коментар

* Във връзка с решение на Европейския съд в Люксембург, ви уведомяваме, че авторът на коментара под тази статия носи съдебна отговорност за послания, които са нецензурни, насаждат омраза, призовават към насилие или са клеветнически.